michael jackson♥

Att jag är ett stort fan av Mickal Jackson?.. ;) har varit det hela mitt liv, ända sen man kunde börja lyssna på musik.. när jag gick i lågstadiet så var jag den ända i min klass som inte spelade fotboll, utan jag lyssnade hellre på musik och hoppade hopprep, jag var lite utstött i lågstadiet.. det var ju så att man skulle spela fotboll men jag ville liksom inte..

det som är så jäkla speciellt med Michael är att allt kommer och låter så jäkla naturligt när det gäller han, alla moves och toner.. det låter verkligen inte som att han bara sjunger det för att han ska sjunga det! han har verkligen gjort ett stort intryck på mig, han är verkligen den mest orginella artisten som jag känner till.. det bästa med hans låtar är att man blir aldrig less på den, och sätter man på en låt kan man aldrig säga; Näe inte den där, den är ju gammal, för man lessnar aldrig på låtarna, dom känns nya varje gång man lyssnar på dom! Att Michael har gått bort är en extremt stor förlust för musikens värld, och även våran värld! den 25 juni 2009 slocknade en stor sensation inom musikens historia och jag tror inte att nån kommer glömma honom! Michael Jackson är och kommer alltid vara the king of pop, det finns ingen som honom och det kommer aldrig att finnas! vila i frid, du förtjänar det!♥



ja.. det visste ni inte va? ;) nu ska jag gå och äta sen så ikväll ska jag berätta om mina roadtrips i sommar! kommer bli grymt, ska bort två gånger, en gång med min familj och en med alles familj, blir trevligt:) hörs senare, pusssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->