junsele

hejhej bloggen, tänkte berätta lite om vars jag ska nu till helgen! jag och min familj +min pojkvän ska fara till junsele, de är som ett place där de finns lite allt möjligt, djurpark,utomhusbad, tivoli sen är de ju som en camping plats och stugby.. vi har hyrt en stuga där så på lördag far vi dit och ska checka in i stugan kring 3tiden på eftermiddan, kommer åka hem på måndag så kommer nog inte bli så mke blogg dom dagarna, men kommer försöka mobilblogga lite från alles telefon eller nått:) jag har faktiskt varit i junsele en annan gång, kan kanske va kring 6-7 år?minns nästan ingenting, minns väll nån lekplats, en struts och en bil bana de är väll de ändå så ska bli kul att fara dit igen, ännu roligare att alexander följer med också.. kommer nog måsta köpa ett extra minneskort för kameran kommer nog full annars, sen vette fan hur mke packning de kommer bli..shit, okej jag ska vara borta i typ 3 dagar men kan ju ändå bli en del ;) men tror de kommer bli mycke mysigt, längtar nästan litegrann tills vi är där, kommer nog bli skitkul, bara de inte regnar elr är molnigt osv.. de sku va skittråkigt! vi ska också fara till nån stad nån av dagarna och gå på stan osv, så lite shopping kommer följa med hem:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->