Hemma - ska bara tvärt och hämta ut ett paket

Hej bloggen :)

Nu är jag hemma från stan men så mycke shopping blev det inte, men hittade iafl plagg till helgen..FEST!!! wiiie;D kommer va gööläcker,nä nu ljög du bea, skit samma, har nya kläder iallafall och det är som bra för då vet jag vad jag ska ha på mig så man slipper slita ut hela garderoben på golvet men likförbannat så hittar man inget man vill ha så de är de possetiva med nya kläder- man vet va man ska ha ;) mmmh.. men nu ska jag fara och hämta ut ett paket som tydligen har kommit, kanske är min t-shirt? hoppas..men tyvärr så förblir min t-shirt hemlig ett tag!

Men skriver när jag kommit hem, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->