har badat för första gången

Hej bloggen♥

Har degat hela dagen tills syrran komme hem, de första jag sa va: tja kan vi göra nått elr? så då tog vi mopparna ner till ricklaån och provade att bada, de va inte så jäkla kallt men man ville ändå inte stanna så länge! när vi komme hem tog vi bullar och gick ut och satt oss ;) gottgott! bakade typ fyra fulla plåtar men bullar för int så himla längesen som nu snart är slut, de är väll kanske sju bullar kvar,hehe:)

vi tog lite bilder också!


vågade knappt gå i..

Nu ska jag och syrran göra nått, vi kanske skulle sjunga singstar men vet inte! jag vinn ju bara så de är inge kul längre.. föresten så kommer min lön snart, ska fara in till stan då, vet inte om andréa sku me då men.. vi hade snacka om de men, vi ser väll:) ska göra en "ska köpa lista" lite senare ikvl, vet iafl en sak jag ska köpa för pengarna! men nu ska jag dra mig neråt och hitta på nått, skriver senare! pussss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->