en hel dag i stan

Hej bloggen:) jag är hemma nu, eller jag komme hem kring 8tiden, helt sick vad länge jag och morsan va i stan! fast vi handlade ju iförsej mat och sånt också, käka lunch osv.. har köpt lite stuffs till junsele och massa annat, behövande saker brukar jag kalla det, typ all massa olika typer av produkter och sånt, har inte så mke att skriva om just nu bara bilder på shoppingen.. enjoy ;)

Två par skor, nya vanliga vita och ett par svarta/leopard ballerinadojjor ;)

Svart/silver ögon skugga, pensel, och solkräm:) för se om den är nå bra.. hoppashoppas!:)

Svart gina linne och "ballerinasockar"

Svart kofta från nicole, blir bra till hösten ;)

Rakhyvlar, favorit-dagkrämen och tops:)

Nya tröjan från gina tricot, måste bara säga en sak att jag verkligen hatar..hatar, gina's sånadära baseball jackor, det är tammefan de fulaste, och de som är mest irriterande är att vart man än går finns de alltid nån som har den på sig, de är min åsikt om det, folk tycker säkert den är snygg, säkert snygg på vissa.. men inte jag! aldrig! men.. den nya tröjan, skit mysig! också i detta highschool tema men mycke mera min stil, tog xs men ändå var den stor och skön, fickor på den och, perfekt att bara dra på sig på kvällen :) 199:- kosta den, inte alls farligt!



-Till håret, ska färga håret innan junsele iafl..mitt har blekts så mke:/ NYTT shampoo och balsam, även detta är ett frisörsalongskvalité elr vad man ska säga, använde tresemme förut men ville pröva denna, tror stark på den ;)

Somsagt fick jag min lön idag och idag har jag spenderat kring 1300:- så ja.. nu måste jag spara till junsele och sundsvall känner jag, kan ju fan inte vara pank då, vill ju shoppa där också!

Men nu ska jag ta och spela lite betapet och sedan hoppa in i duschen, hörs senare ikvl:) pussar!♥

Kommentarer
Postat av: reb

har en likadan kofta från nicole fast grå, helt sjukt sköna.

2010-07-27 @ 23:26:19
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->