det luktar gott

Hej bloggen..♥

Idag vakna jag kring tio-tiden och for direkt mot bygdehållet till morsan kompis och hämtade lite saker till morsan sen så for vi till robban för att köpa lite saker för idag blev det bak:) Ska alldeles snart gå ner och ta ut nybakta bullar från ugnen.. så sjukt jävla gott det är, till kall mjölk..mums

Alle kömme hit vid tolv och hjälpte mig att baka lite - eller han fick städa bort efter mig - ikväll blir det bowling som jag skrev igår, är fan lite skraj alltså.. kommer nog inte vara så bra på det ;)


 

Tänk om det där kommer vara jag ikväll? jag är liiiiite orolig faktiskt..  men nu känner jag att bullarna kallar på mig och Alle, jag får skriva lite senare :) puss♥


Kommentarer
Postat av: andréa

skulle du fara endå? :O

2010-07-09 @ 14:51:11
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->