byxdressar!

Hej bloggen!♥

jumpsuit, byxdress eller playsuit! kalla det vad ni vill men det är så sjukt snyggt enligt mig! själv äger jag tyvärr ingen men jag måste skaffa en snart, har letat men inte hittat nån som jag verkligen ville ha, dressen som är min favorit är den svart/rosa blommiga på bilden,den ser lite stor ut på bilden men man ska ju ha den tight vid låren, såg den på Kenzas blogg för ett tag sen och blev fullständigt kär i den men den var såklart slut när man väl är inne i stan för att kolla på den.. skulle vilja ha en vanlig svart och vit också som dom på bilderna, enkla och definitift snygga:) skulle kunna tänka mig en knallröd också, frääscht nu på sommarn! en byxdress är ett måste för mig i resväskan när vi ska på semester, ska berätta mera om det senare ikväll! ;) nått som jag annars skulle kunna tänka mig är en jeansdress, som på bilden där nere, typ "hängselbyxor" och bara en vit vanlig topp under, snygg! fast man kan ju tänka sig att det set ut som man är gravid typ, och det är jag verkligen inte! ;)

Nu ska jag ut och sola, vi får höras sen.. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->