bilder från idag..

Här kommer lite snygga bilder på mig och Jacke idag ;) måste bara säga att min dag har varit skitbra fram tills jag kom hem och insåg hur risigt mitt rum var så jag var tvungen att städa, har inte städat klart än..*illa*

Den galne golfaren, /är inte det en film också?\

O-M-G.. är det där verkligen jag? hot or not?;D

Har många fler bilder men hinner inte blogga nå mera, ska ringa Alle nu och ordna lite saker till imrn.. imorgon är det det faktiskt dax att prova på nått nytt igen - jag och mina familj ska möta Alles familj i bowling, komemr säkert bli grymt kul men jag har aldrig spelar bowling och det har ingen i min familj heller så känner att en förlust ligger nära oss ;)  men nu ska jag ta och plocka bort det sista från golvet och sen ringa Alle, God Natt♥


Kommentarer
Postat av: sidhoran

HOT

2010-11-15 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->