back on track

God morgon bloggen.. älskliingen har farit hem och jag är nyduschad och fräsh. Idag ska jag på nån slags släktträff, de är typ 50-års"kalas", ska dit vid halv4 tiden idag men vet inte hur länge vi kommer att stanna.. menmen, kommer väll bli trevligt!:) har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig, vad ska man ha för slags kläder på 50-årskalas? har men ens nå speciellt? kan man inte bara ta mjukisar och nån t-shirt?näe..men får väll hitta nått som passar!

Idag är andréa på bröllop, så himla kul:) hon hade köpt möjligen den snyggaste klänningen jag sett,skit snygg! mycke sexigt. I veckan sku vi hitta på nått, vi har ju en såkallad sommarlista, en lista som vi har skrivit ner lite halvgalna saker som vi ska "utföra" under sommarn, och vi har inte gjort så mycke så vi måste sätta fart nu ;) skojskoj! crazy chicks

men nu ska jag bara gå och tvärstäda mitt rum sen kommer jag tillbaka, ska visa en sak ;)hmm...hemligt?näe, egentligen inte, men ska visa en sak, känner mig faktiskt ganska duktig, och nöjd:) men jag skriver om ett litet tag då, pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->