Är helt slut..

God morgon snyggingar! ;)

Jag vet int vad det är med mig.. vaknade nyss och jag har ingen ork alls i kroppen..mina ben bär inte min kropp! jag ville ju ha sol så jag kunde sola jävel idag, sku va skitskönt! men det är lite för tidigt för att avgöra om det bli en solig dag.. känner som att blire inge sol blire att ligga och vila hela dagen, då blire väll mycke blogg i guess? ;)..

Jag har inga planer för dagen alls, blir bara att vara hemma..ska ut och gå sen om jag orkar och jag hoppas på att vi ska fara till robban för då ska jag köpa jordgubbar!:) men nu ska jag göra det jag brukar göra på datorn innan jag skaffade en blogg,visste ni att det här är det första jag gör när jag kopplar upp mig på internett?, innan hade jag som en ordning på hemsidor, först; facebook,kissies,kenzas,dessies,paow,apberget,vänners bloggar,kollar mailen och bubbleroom(kollar dagens klänning) men det där var och dom flesta är fortfarande dom sidor jag går in på när jag är på internett! men nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen för en gång skull..

Hörs sen,pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->