Äntligen hemma..

Hej på er..

Jag har kommit hem nu fårn en hel helg men älsklingen, det har varit mycket trevligt. Har tyvärr glömt min överförings kabel hos honom,så om du läser det här Alle så kan du gärna ringa mig, så jag kommer inte kunna lägga upp några bilder alls på nån dag. Vi såg ju den där filmen igår, the bad lieutenant, så sjukt kass film.. fan så dålig den var. Ska se film ikväll också, blir en wallanderfilm;D

Jag och alle var så stranden idag och skulle försöka bada men det gick verkligen inte.. det slutade med att jag skulle försöka putta i honom men det var han som putta i mig, jävla skit.. Det har hänt mycke i helgen men de blir så jäkla tråkigt att skriva om det utan bilder, men får göra nån kort lista på helgen..

• kubb
• fotboll
• nere vid havet
• film
glass
fest!!!!
sen vare väll lite mys därimellan också..

ohshit.. måste ringa andréa!!

hörs sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->