ain't no sunshine

Hej på er..

solen skiner,och går i moln, solen skiner och går i moln.. om de ska hålla på såhär hela dagen så et jag inte var jag skan ta vägen, vill ju sätta mig ute och sola hela eftermiddan! satt ute ett litet tag nyss innan jag gick in för att blogga.. ja, jag har nyss vaknat så jag har inte hunnit komma på nått att göra idag ;)hehe.. ville fara till stranden man jag vågar inte för blir säkert bara växlande hela dagen!

Andréa kommer hem idag från ånäset, dom sku typ käka surströmming i deras stuga(usch!)men kan säkert snacka med henne lite när hon kommer hem:) vi hade ju funderat på att fara och spela bowling imrn, hoppas de blir av..sku va sjukt sköj! men vi får se när jag får tag på henne, om du läser andréa så har jag inga pengar på telefonen så ring när du kan!

men nu ska jag ut och sola, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->