When i look at you my mind goes on a trip

Hej på er underbara bloggläsare!♥


Just nu sitter jag bara och spelar lite gitarr, fick somsagt en ny i julklapp! Så nu sitter jag iafl och spelar litegranna, helt underbart♥. Visade aldrig gitarren men fick ingen bra bild men ni kommer få se den ändå känn jag :)


För ett litet tag sen så tvättade jag och morsan hunden så just nu luktar jag blöt hund efter kläderna jag hade på mig så ska snart hoppas in i duschen och fräsha upp mig. Ikväll blir det bara att ta hand om mig själv och softa.. ska plocka lite ögonbryn och bara ladda in för nyår! Kommer fira nyåret men mina tjejer och alla andra fina vänner och pojkvännen, lär bli grymt.

Vi hörs lite senare ikväll skulle jag tro, ha en skön kväll allesammans! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: yey

Mer bilder på finkroppen din! =)

2010-12-29 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->