Önskelista




Lovade min önskeliste förut idag och här har ni den! Det är lite blandat, inget "stort" eller vad
man ska säga. Gitarren måste nog vara det som är dyrast och listans mittpunkt skulle jag tro.
Måste bara kika efter nån bra för mamma och pappa vet nog inte vars dem ska leta! Hihi..

Önskar mig också ett litet "comsetika-paket" med macara, foundation, värmeskydd osv..
Har även pratat om nya träningskläder och dem jag lagt in vill jag verkligen ha, hittas inte dem
skulle jag vilja ha ett presentkort eller nått liknande :) Presentkort på gina, h&m osv är alltid kul.
Brittney spears-parfymen vet jag att jag kommer att få, lääängtar! ♥


Kommentarer
Postat av: rreb

hehe, du kan få min britneyparfym.. min är typ full och använder den typ aldrig :o

2010-12-06 @ 16:53:02
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->