Nyår!




Såhär ser mina nyårslöften ut!
Brukar vanligvis inte kunna hålla mina löften men åtmindstånde två av dessa fyra är jag mycket villig att satsa på. Känns lite långsökt att spara pengar men det måste jag faktiskt göra.

Angående detdär med att äta frukost, jag började väll när jag gick i 7:an att sluta men det, sen så har man försökt men det har aldrig gått! Är som aldrig hungrig på morgonen, nu på senare tid när jag har börjat träna osv så har jag tvingat i mig en skål gröt på morgonen bara för att jag måste. För annars är träningen bara värdelös!

Har ni några nyårslöften?.. Brukar ni kunna hålla era?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

GOTT NYTT ÅR :D D:

2010-12-31 @ 13:52:52
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: jacob



Frukost? :O Det gillas =)

2011-01-10 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->