JULENS ALLA KLAPPAR

Hej på er! ♥ Tänkte visa er nu vad jag fick i julklapp :). Är väldigt glad över det jag fick! Har inte kunnat blogga nånting idag för min blogg har varit störd och har bara legat och degat hela dagen, grymtligt skönt ;)



Kanske den underbaraste parfym på denna jord?♥ Äntligen min, i hela 100ml.




Har också att par andra turkosa underkläder och det passar jag grymt bra i.. Passar perfekt till mina bruna kropp och mitt långa bruna hår ;) Föresten! har jag sagt att jag funderar på att sätta i lite löshår igen?..



Tack mamma och pappa, syster, mormor och morfar och min underbara pojkvän för alla julklappar! ♥ Fick även lite smycken, olika ansiktsmasker, PENGAR oooooooch - en ny gitarr :) Happy! Den kommer ni få se nån annan gång. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

fick juh oxå den där rosa lådan med badsaker! ;)

2010-12-25 @ 23:44:26
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->