JAG BLOGGAR

Hej på er! ♥

Det är nästan hemskt att jag inte bloggat sen i måndagskväll.. men har verkligen haft fullt jävla upp alltså.
Ikväll blir det sista finishen på livsmedelshäftet och sen bara tar soft framför en film eller nått sånt!

Nu har jag nästan jullov och jag är så jävla glad :) ♥ Känner verkligen lugnet! Vi är lediga imorgon,
lediga på måndag så det ända som återstår detta år inne på östras väggar är lite fikamys med klassen
på tisdag sen är jag klar. Är riktigt taggad på jullovet, julafton och nyår kommer blir riktiga höjdpunkter.
Längtar grymt mycket. ♥




Kommentarer
Postat av: josss

har vi inget på måndag?:)

2010-12-16 @ 18:19:16
URL: http://josssiies.blogg.se/
Postat av: F-arna

Kul för dig stjärnan våran, vars blire att fira in det nya året då?;)

2010-12-16 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->