STAN

Hej sötnosar. ♥

(Shit har jag sveriges kassaste uppdateringar nu för tiden eller?).. Hur som helst! Har inte haft tid för
att blogga idag för direkt jag vaknade så for jag till stan med mamma och shoppade! Hittade inte så
mycket men håller iafl på att komma igång med mitt julshoppande. Känns mycket skönt ♥

Tänkte visa vad jag fick med mig hem idag!




Köpte äntligen ett par kängor ♥
Ska piffa till dem med lite mera nitar och liknande, har lite gamla
nitarmband och sånt som jag hade tänka pyssla ihop något av :) Köpte även en ny ring, försvarets hudsalva, skosulor och nya sockar! Ikväll blir det att hjälpa mamma lite i köket för vi köpte nytt porslin.
Så vi ska fixa till köket en aning. Antar att resten av kvällen spenderas framför datorn med läxa..
Vi hörs lite senare ikväll, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: anonym

hej! kan inte du med skriva vilka hemsidor du bruka kolla kläder på?:)

2010-12-11 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->