Laila bakar!

Hejsan sötnosar!♥

Mamma kom in med en lite "efterhands" julklapp till mig förut. Åh gissa om jag blev glad! Fick faktiskt den efterlängtade boken Piece of cake av Leila Lindholm. Kollar jämt på hennes program och hade tänkt önska mig denna bok i julklapp men det försvann som ur tankarna! Nu är den äntligen min.

Finns jätte mycket godsaker och bröd och liknande. Har alltid tyckt hon har varit en stor inspirationskälla :) ♥

 

(Erkänner!) Detta är den första boken jag har blivit glad över i hela mitt liv. Gillar faktiskt inte böcker!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv; jag har också den boken :D Vad ska du göra imorgon då? kram

2010-12-26 @ 23:16:04
URL: http://linneapaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->