svar på tal - mitt hår

-Ja, jag har hårförlängning, jag är ingen expert på detta med hårförlängning men jag har köpt mittlöshår hos rapunzelofsweden och jag tycker de va skitbra, min bästa vän har haft hårförlängning väldigt länge så jag har ju alltid vetat att de sitter bra osv, jag har sådanna slingor som man limmar fast, eller.. limmar ihop med sitt eget hår:) men de var inget info om just hårförlängning som inlägget var menat som, till dig som skickade denna kommentar och ni andra som undrar så har jag hyfsat långt hår egentligen, men de långa håret är extremt tunnt, så det var nog största anledningen till att jag valde att sätta i lite hårförlänging för att få en lite fylligare look. Nu när jag har hårförlängning i håret så känns de knappt som jag har nått eget hår längre, känns bara som de är borta men det återstår att se när jag ska plocka ur slingorna ;) men kort hår har som aldrig varit min grej riktigt.. gillar attt hålla på och pyssla med håret, osv.. långt vågigt hår i oerhört snyggt tycker jag! men därimot har jag väldigt kort överhår så när jag skulle färga mitt hår i torsdags så tog jag faktiskt en bild när jag hade satt bak allt långt hår, okej.. mitt hår var inte stylat eller nått men nu får ni se, bea som korthårig..vad säger ni kära läsare?

 

Hiss eller diss?.. Jag dissar direkt ;) Tyvärr!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

sv: Då hoppas vi att du inte kommer förlora någon som står dig nära :)<3 Ha en underbar dag imorgon :)

2010-08-01 @ 23:26:36
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->