sol men ändå inte varmt

hej bloggen och alla söta där ute ;) solen lyser idag med men de är då ingen värme ute.. riktigt synd faktiskt! hade gärnat solat lite innan skolan börjar osv, jag vaknade kring 12 idag och då gick jag ner och käkade en macka sen satte jag mig framför datorn ett tag och sen for jag ut och sprang:) sprang nästan hela vägen idag, stooolt :)
efter min springrunda så tog jag och skar upp ett äpple och hällde upp ett stort glas vatten och satt mig mot en solvägg, klart man fryste ju inte ihjäl men men de va väll inte så att jag ville ta av mig kläderna och sola ;)
tog även några shyssta bilder, frääääscht! nu ska jag och syrran kanske till robban, hörs sen snyggingar!



ha en bra dag allesammans:) puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->