nya glasögon

hej igen, när vi var på birsta city idag så köpte jag faktiskt nått, även fast jag inte skulle men ska förklara ;) jag köpte ju ett par nya solglasögon i tisdags förra veckan, inte så dyra! kosta 80spänn, seen.. ni minns inlägget jag la in med "kvällens stranden-outfit", de var första gången jag använde dom. sen när jag skulle packa i fredags så hittade jag dom bara inte, igår, innan jag skulle fara, letar överallt men dom finns inte att uppleta.. blir less och skiter i dem, jag måste ju att glömt dom på stranden elr nått liknande..shit, tappar bort saker första gången man använder dem, suckk! så de va ju lite surt men nu köpte jag ett par nya idag då:) köpte dom på bikbok likasom jag gjorde sista.. i tiiiisdags! menmen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->