nattblogg

Gó kväll allesammans! sitter här nu framför datorn och har just sett klart sex and the city 2, såå sjukt bra film men jag älskar verkligen hela temat, the glamour, the fashion.. four girls in New York looking for love, fast dom har vuxit ifrån de en aning nu, dom har ju skaffat sig män och charlotte och miranda har ju barn(i serien) carrie.. stuck with big och samantha är fifty and faboulus ;) nämen verkligen skitbra film, hoppas de kommer en 3dje..

såg att jag hade besöksrekord nu ikvl, 63 pers hade besökt min blogg idag ;).. elr ja, igår då om man ska vara petig och så med tiden eftersom klockan är över 12 och de är en ny dag! har inget planerat idag, kaaanske skulle till ånäset med andréa och hänga där men tror emmepemme skulle hem till henne så vet inte hur de blir med de, annars blire bara att vara hemma och slappa jävel.. är liksom lite trött av mig nu, orkar som inte så mke..vet inte riktigt vad de är men, nog inte som går att förklara ;) sitter mest framför datorn och spelar betapet.. känner mig verkligen som en tråkmåns, men vill verkligen göra nånting men ja.. de händer inte så mke här ute i skogen! kanske skulle till stranden imrn om de va bra väder men har inte så stor lust att fara själv men, vi ser väll.. jag är hyfsat trött nu så jag tror jag ska gå ner och hoppa in i duschen och sen ska jag spela lite och sen hoppas jag att jag kan få lite beauty sleeeep!♥ puss och godnatt sweden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->