mina nya ringar


♥gina tricot                                                                                ♥lindex

♥kapphal

var som sagt nere på stan med elvira innan vi åkte hem med bussen, fick med mig 4stycken ringar hem ;)

har hett sönder så jäkla många svart/silvriga ringar(2stycken) så kände att jag ville ha nya :) har sett dom övre förut men inte köpt dom men nu gjorde jag de! ska försöka laga dom andra ringarna iafl.. hoppas :)en av dom va faktiskt en favoritring så ska se vad snickarbea kan göra ;)

men ska ner och duscha nu iafl, sprang nästan hela vägen idag, riktigt nöjd!:) pratade med alle lite tvärt nu också, det hade iafl varit bra för honom idag och de är ju brabra de, saknar den killen.. menmen, inget att göra åt nu.. ska duscha nu iafl, peace puss♥ /visar hårinpackning imrn,*annars har jag inget att skriva om ;)* håll utikik* ;)

Kommentarer
Postat av: elvira

riktigt snygga ringar!;)

2010-08-23 @ 21:44:40
Postat av: andréa

du tyckte ju inte äns om döskalleringen? :P

2010-08-24 @ 15:47:49
URL: http://andreakrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->