höst jacka

Hej bloggen:) sitter och kollar runt litegrann på nelly.se och några andra sidor och kollar efter en höstjacka.. klart jag har ju skinnjackan, den funkar ju men skulle vilja ha en ny, en stickad/tyg vill jag ha ;) som en kappmodell nästan, så när jag kollade runt litegrann på nelly.se så hitta jag faktiskt en jacka jag tyckte va snygg:) check it out!



riktigt snygg enligt mig, vet inte om den just passar mig men grått är verkligen skithett ;)
den kostar 599:- på nelly.se så där hittar ni den, funderar på att överväga att köpa den, vet inte än men..
måste iafl hitta några snygga höstskor som jag kan ha i höst också! blir nog ett par svarta!

tycker ni inte jackan ser lite sådär.. sofistikerad ut? kanske lite för stilrent för mig? eller? ;)

ska käka nu:) hörs sen! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->