helgen har varit packad

Hejsan! nej.. jag har inte varit packad i helgen utan jag det har bara varit heelt fullbokat eller vad man ska säga, i fredags vid 7tiden for jag till ånsäset till alle, när jag kom dit så myste vi bara lite och sen så for vi till lillkricken och var med en massa folk, vi for hem kring 12 för de va verkligen inte så värt, på stranden där bestämde vi oss för att hitta på något dagen efter så det belv bestämt att vi skulle fara in till umeå och göra nånting:)

nånting vart mat i mängder, bowling och en liten tur på stan.. vi köpte ingenting, eller jo alle köpte en "Zlatan is my homeboy tröja" men iafl.. vi tog kvart över8 bussen hem och innan de gick vi och solade lite! grymt skönt.. sjukt längesen jag solade solarium och de går ju fan inte att sola ute längre för solen väägrar ju komma fram så jag känner mig faktiskt lite blek:(

Vi bestämde även för att fara hem till andréa och se film istle för att bara fara hem till sig själv, så vi hoppa av i sika och sen for vi förbi mig- hämtade lite stuffs och lämnade lite stuffs, sen for vi till dalkarså.. blev tyvärr inge mys men vi såg tv, käkade en massa godis och myste lite:) alle sov här och for hem vid 1 för han hade match idag! Lycka till♥


emil och andréa,mycke söta!


























Emil och alle i busskuren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->