grattis? ;)

Tänkte bara säga nu innan jag går och lägger mig att grattis eller vad man ska säga till andréa som ringde nyss till mig och sa att hon tagit sig in på en frisörutbildning i skellefteå på john bhauer gymnasiet :) :) :) skiitbra ju, det är verkligen hennes dröm och de är de hon är menad att hålla på med, skit duktig är hon<3 så nu ska hon flytta upp till skellefteå också då.. då kommer man ju träffa hon ännu mindre men blir säkert av ändå hoppas jag!

bästa bruden♥ -->
hennes blogg, www.andreamajkrlssn.blogg.se
andréa's blogg-'slogan' är never give up the fight', hon kommer aldrig göra de, ni borde inte heller göra det!
följ era drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->