25te Augusti 2010

hejhej, idag på skolan så kändes lite som att vi alla tjejer(nästan alla) komme ganska bra överens så det kändes faktiskt bra, idag komme även 2orna och 3orna tillbaka till östra så det blev en hel del nya ansikten jag man såg ;)
vi var i bageriet hela dagen idag och på morgon fixade vi våra kläder osv, vi har världens, och jag menar det, världens fulaste mössa! inget hår får ju hänga ut ock sånt, sen som en liten kepa fast med nått nät där bak, riktigt ugly ;)jaja, det är även så att man inte får gå ut med kläderna på skolan eller sånt så det är ju bra för tänker verkligen inte visa mig i dendär mössan, det som är bra med att det är väll att alla ser lika dumma ut,haha!
jag och elle sa att vi var tvunga att ta kort nån gång, sska visa då hur dumma vi ser ut ;)

på bussen hem satt och jag meed louisa och snacka lite skit, menmen.. inge överdrivet!haha
har även haft ont i nacken,magen,skallen och halsen idag så de var en hyfsat jobbig dag..
men vi fick hem oss lite "norska skolbullar", gjord av en vanlig bulldeg typ med marsansås,glasyr och kokos på..
hade nog heller föredragit med pärlsocker på men sånt där ska jag inte äta, fyfy! ;) men whatever!
var ju nästan tvungen att smaka, hehe!;D

-här får ni en bild på mig som jag hitta i min kamera, ska fortsätta blogga nu! puss♥



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sjukt fin du e :o

2010-08-25 @ 20:05:31
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->