2 November

Hejsan alla underbara läsare, nu är jag hemma ifrån älsklingen! Vi har faktiskt 11 månader idag ♥

Haha.. "lovade" ju ett tidsinställt inlägg men vad hände med det? ;) Nä det blev inte av,i know!
iafl, så igår gjorde vi inte så mycke, såg film, åt tacos och bara myste och idag har
vi bara slappat hela dagen, riktigt skönt!

Jag älskar dig Alexander, du är killen i mitt liv och jag klarar mig inte utan dig! Vi två har varit en
och samma person i snart ett år och hittils har detta varit den bästa tiden i mitt liv, du gör mig hel

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste då säga att de är en snygg tröja de där;)

2010-11-02 @ 21:21:35
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->