ännu en dag utan planer

God morgon bloggen.. nu har jag blivit så van efter förra veckan att man hade liksom planer nästan varenda dag, stan,fest,fest,ånäse osv.. nu kommer man till början av nästa vecka och har ingenting planerat alls! jag vaknar upp och går ner och tar  mig en bulle och börjar tröts äta..nä men de va faktiskt riktigt gott också ;) haha!

jag ska snart äta lunch sen blire väll säkert att gå ut och sätta sig i en solstol och bara dega.. och en sak till, jag har inte ens badat ute iår! de är förfan slutet av juli och jag har inte ens badat..jo i våran pool men när är de ju 26 grader varmt typ.. men inte i havet! och nu när jag väl säger att de är slutet av juli så tänker jag.. skolan börjar ju fan snart!! 23 AUGUSTI börjar jag:0 helt sjukt.. sommarlovet, poff.. borta! ska berätta mera om mig själv och sånt framöver, tror att min blogg kommer bli lite mera seriös när jag börjar skolan, eller så kan de lika gärna bli tvärt om ;) men man börjar ju typ ett nytt liv och livet blir lite annorlunda!;p

Andréa, om du löser dehär..kan du inte komma hit idag? jag möt dig me cykel om de är så! har svintråkigt :(

Jag just nu..


ny vaken, h-e-t.....


men nu ska jag gå ner och äta nått mera än bullar, hoppas andréa kommer idag också, de blåser ju men de kan ju lugna ner sig.. hoppas! jag skriver efter lunchen, pusss!♥


Kommentarer
Postat av: andréa

jag kommer på ett vilkor- om vi badar i poolen :] ?

2010-07-19 @ 13:27:28
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->