Fråga: Vilka bloggar läser jag?

Hej grymt fin tjej du ä, vilka bloggar brukar du läsa? :)

Tack! ♥ Jag följer faktiskt inga "storbloggare" men kan kika in på Kenzas någon gång utan läser nästan bara mina vänners bloggar osv men jag tror ändå jag drar ett fett länkinlägg till alla pinglor vars bloggar jag läser ;)

malin persson, emma bergsdrof, elvira mörk, louisa edström, tilda hollström, clara nilsson, jennie gjendahl, ofelia forsman, linnea persson, lina lundström, vera vourela, rebecca tjernström, tina carlsson, frida sjödin, linny lundström, jenny nilsson, sara nilsson, therese rosendahl, caroline bergman, peacemiley

Har säkert glömt många men dessa kollar jag iafl vardagligen! Haha mycket till fritid...
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

naaaawie!

2012-03-22 @ 21:15:17
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->