And whatever happens, I know your be there waiting for me


Hej! Vilken dag! Ishalt ute och blåsigt men helt sjukt hur skönt solen träffar ansiktet. Vaknade kring 10 idag och sedan snyggade jag till mig och drog till skolan för en lektion och träffa mina vänner. Kommer sakna sönder dem på lovet men vi ska allt se till att styra upp någonting. ♥

Just nu sitter och bara och lugnar ner mig lite med lite miley cyrus och ska snart fara ner på stan för att käka kinamat med Louisa och Jennifer! Låter ändå som en bra middag, och mycket bra sällskap. Jobbar imorgon så för mig blir kvällen bara lugn, ska se till att komma isäng i tid så jag är pigg och fräsch till jobbet imorgon, dreamteam! Så om ni är ute och shoppar eller bara springer runt bakis på stan får ni gärna komma förbi och hälsa på. ♥ Haha! Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->