the story of us looks alot like a tragegi now, next chapter please

Var extremt trött imorse och ville helst bara ligga kvar och sova men sen slog verkligheten mig och jag kunde bara inte missa kursprovet, som förövrigt gick superbra! satt kvar sist av alla, som vanligt, men lyckades nog förmedla det jag ville.

Just nu sitter jag på bussen påväg till syster där jag ska hänga ett tag, far nog tillbaka till stan senare ikväll. Har nog tappat bort mitt busskort också, hoppet..

Ska fortsätta stänga in mig i min egna lilla bubbla med skön musik i lurarna, bara en lur som funkar.. hoppet!!!! Puss


Kommentarer
Postat av: lll

tragedy ** :)

2012-03-02 @ 03:10:27
Postat av: Anonym

Haha, jag såg det ;) men skrev på telefonen och går inte att ändra efter man publicerat ;)

2012-03-02 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->