Inspired by you.

Helgen var superös, vi förfestade hos mig här ett helt gäng och sedan begav vi oss till femman där det blev en del drinkar och shots! Blev en rätt tidig kväll för mig och söndagen spenderades med kebab och skräckfilm med Carro.
 
Idag - Måndag, min första lediga dag på väldigt länge, vaknade upp på ett underbart sätt och sedan vidare mot stan för lite häng i Sfparken med Malin med cola och kebab. Är på ålidhem nu och satt ute i solen ett tag när jag kom hem och nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma ska ringa och snacka lite skit med mig. Kvällen blir lugn och imorgon blir det jobb och på onsdag drar skolan igång, kommer bli underbart att träffa alla mina vänner som jag inte setts med på evigheter ♥
 
 
Kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Greger & Hjalmar

ser bra ut ;-)

2012-08-23 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->