Girl let me love you, and I will love you, until you learn to love yourself.

Några av mina nyaste bilder ifrån Instagram här uppe så har faktiskt inte haft så mycket för mig sedan jag sist skrev. Jobbat varje dag men även suttit och ätit en massa skräpmat och varit på bio. Köpte mina första baggyjeans idag och är sjukt nöjd, vill inte ta av mig dem, ibland önskar jag att man fick vara kille så jag kunde ha alla snygga killkläder vi har fått in på Jc, men fick iafl bli ett par jeans med riktig boyfriend fit.
 
När jag kom hem efter jobbet idag så hoppade jag glädjefullt mot pizzerian och sedan slängde jag mig i soffan och kollade på Awkward. Imorgon är det "sista" dagen på jobbet och det kommer firas med utgång med Carro och en massa peeps. Min fina vän har precis fyllt 18 så allt skall firas. ♥ Ha en störtskön kväll allihopa. Kärlek
 

Kommentarer
Postat av: callo

ååh, jag är så taggad! kommer bli superkul! loveu

2012-08-18 @ 02:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->