Var och en går hem till sej.

Har haft en grym dag! Dagen börjde i bageriet och jag stannade till 1-tiden sedan åkte jag ner till jobbet för att jobba på kundkvällen, supertrevliga kunder och underbara arbetskamrater gjorde min dag! Mina fötter blöder efter allt springandes men det var det absolut värt! Blir nog mer jobb nästa vecka, längtar!

Efter jobbet väntade mamma och syster på subway så blev gomiddag och efter en liten prommenad runt staden så for vi till maxi och handlade och sedan avslutade vi med en lyxshake på max. Nu ska jag strax hoppa in i en varm dusch. ♥





Såhär roligt har jag på Change ♥ Underbart!



Kommentarer
Postat av: Judit

Åh, det var en himla fin kväll, fint att jobba med dig sötnos! Puss!

2011-10-01 @ 01:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->