I've forgotten how to sleep

Heej, hade två slappa lektioner idag och när jag slutade gick jag och Louisa till gymmet, gick betydligt mycke bättre trots att vi inte var där så länge. Kändes bra iafl och imorgon bitti ska jag också gymma, vill bara få in mina träningsrutiner som jag hade förra året, det var så enkelt då, var motiverad varje dag och så ska jag ha det snart igen :)

Efter skolan åkte vi ner på stan, köpte några baslinnen och sedan mötte vi upp resten av tjejerna och stack iväg till första danslektionen. Och trodde verkligen inte att jag skulle tycka om det så mycke som jag gjorde, längtar till nästa vecka! ♥

Menmen.. trots allt underbart så tror jag att jag ska hoppa in i duschen nu och duscha av mig lite ångest, puss och godnatt.



Kommentarer
Postat av: Sofia

haha såå vackert!

2011-09-07 @ 23:29:44
URL: http://bohmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->