En liten fråga

Hej, har fått två frågor angående mitt hår som jag hade tänkt svara på nu! Sorry för sena svar men bättre sent än aldrig!

Mina svar kommer utgå från mina egna erfarenheter!

Svar: Tänkte först bara berätta att jag har faktiskt inte hårförlängning :) Men jag hade det förra sommaren och då provade jag Nail hair extensions som du limmar fast med hjälp av värme i ditt eget hår, så du behöver inte ta av när du ska sova och tvätta det för hand te.x som Clips. Ibland var det riktigt oskönt att kamma håret faktiskt när man inte skött det ;) Haha! Du kan duscha osv med det som om det vore ditt eget men det behöver självklart vård och det finns en mängd saker att tänka på när du använder löshår.

Jag köpte mitt löshår på Rapunzel of sweden i Umeå,men dem har en hemsida såklart. Och vad det kostar beror helt på hur många paket slingor du köper och hur långt du vill att det ska vara! Jag har alltid haft rätt tjockt och långt hår och när jag köpte löshår köpte jag 2paket slingor, det är 20slingor i varje paket, och 50cm och då kostar varje paket 249:-.

Och om det här med om ditt hår lossnar när du tar ut löshåret..
Ja! Jag tappade jättemycke hår när jag tog ut mitt löshår,och de var inte alls lika kul ;) så om jag skulle te.x vilja ha löshår igen skulle jag nog prova någon annan metod för mitt hår vart rätt så slitet av den metoden. Och jag tog ut mitt löshår efter ca 4månader, men de beror också på hur bra du sköter det :)

Den här typen av löshår som jag provade var inte skonsamt för mig men det ser snyggt ut och det var skönt att det satt där det satt :) Prova det absolut men för mig slets mitt eget hår en aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->