det är att leka med eld när du drar upp det här igen för du ser i mina ögon att jag försvann förlängesen

Hej sötnosar! Har nyss kommit hem ifrån stan och en kväll med min bästa joline.♥ Vi sörplade god soppa och mackor, åt subwaykakor, pratade en massa och kollade på första avsnittet av Modelljakten.


Just nu är jag jättetrött och vill bara sova. Det är kallt som satan här så direkt jag kom hem kröp jag ner i min rosa mjukisdress, så varm och go. ♥ kissemisse håller mig sällskap genom natten så man slipper sova själv också! imorgon har vi typ inga lektioner så blir sovaasovasova imorgon och sedan sticka in till dansen! Men nu - sova! Puss och godnatt

 


Kommentarer
Postat av: Paul (L) Bea

Aahw, love this one Beatrice.

Sorry for yesterday, a friend told me today what happend..(A)

sorry if I might have upset you..

Love you like nothing else

xxx Yours

2011-09-28 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->