16 maj, slutar skolan om 1månad!!

Hejhej! Har inte orkat blogga bara..

Jag lever, jag är överlycklig med samtidigt är jag nere i bottenhavet och simmar! Aja, whatever. Blev tvingad att blogga, har inte så mycket att skriva men.. Våran lärare fick utbrott idag och skickade ut allihopa på orientering i spöregn, både jag och elvira var dyngsura efter vårat försök att hitta alla kontroller! Stack till gymmet efteråt också, skönt! Utöver det så är det tråkigt som fan på skolan.. Men snart är det sommarlov och jag längtar!

Just nu sitter jag och nöter lite gitarr, fastnat för en låt som jag tammefan ska kunna innan jag somnar ikväll. Thats it! Ikväll ska jag och mamma ut och löpträna och sedan ska jag också skriva klart min novell som ska in på onsdag! Orkar inte skriva mera, hoppas du är nöjd nu!! Hihi, vi hörs.


Bjuder på mongobild! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: <3

Riktigt nöjd är ja <3

2011-05-16 @ 18:23:07
Postat av: F A N C Y

Svar. Taack =) vad glad jag blir!!



Allt bra med dig?

2011-05-17 @ 11:11:22
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: GAAAAAAAAAAAAAAAAH

BEA, DU-JAG-HEM-MIG-IMORGON-? ;]

2011-05-17 @ 20:03:47
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->