NYVAKEN

Godmorgon!♥

Igår så vaknade jag och Louisa och for in till robban och tog 8bussen in till stan för att träna! Jag gjorde det bra igår, den måste jag faktiskt erkänna ;) Heelt fantastiskt! Efter det hade jag utvecklingssamtal och det gick jättebra, inte alls väntat men bagerikursen hade jag tydligen tagit mig igenom som en stjärna. Riktgt kul att höra!:)

Nåja, åkte hem med 1bussen igår och gick hem och hoppade direkt in i duschen och la mig och sov, var helt slut. På kvällen åkte jag till Ånäset på tjejkvällsbus med maja louisa och ofelia, alltid lika kul♥Såå anledningen att bloggen hamnade i backfickan igår var att jag hade fullt upp! Lovar att ta igen en del idag, har faktiskt lite inläggsidéer i skallen! Ni ser väll ;)


Nyvaken och en stor rishög, vi hörs under dagen! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->