10 MARS

Hej på er!♥

(Usch jag suger på att blogga nuförtiden..) Haha! *skärpning*

Fick iafl besök idag nästan direkt jag vaknade, min underbara vän jacob carlsson kom på besök och vi tog oss en riktig catch-up och sedan begav vi oss ut med hans skoter och körde! Skitkul, har inte åkt/kört under hela vintern! Efter det for vi tillbaka till mig och såg jackass 3D, garvade och blev äcklad i massor! ;)

Har nyss varit i robertsfors och köpt en massa nötter och ska sätta mig och kolla på en massa avsnitt av kurage den harliga hunden! Fyfan så bra. Haha! -Fick även mina kort idag.


Ska beställa mera nästa vecka skulle jag tro!:)

Kommentarer
Postat av: LINA

HAHAHAHAHHA kurage...... :]

2011-03-12 @ 17:28:57
URL: http://llinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->