godmorgon ♥

Godmorgon..*elr ett tag har jag ändå varit vaken* ;)

Idag är det fettisdag så det blev en god semla efter lunchen! Såå himla gott. Ska iafl snart gå ut och gå med min syster, solen är nästan framme varje dag nu! Känns så sjukt skönt att snön kommer försvinna snart! Snart kan man till och med börja springa utomhus, längtar! Aja, vi håller somsagt på att göra om min systers rum nu detta lov och på påsklovet är det min tur! Idag ska vi också skicka in en massa kort på framkallning, behöver verkligen nya kort i mina fotoramar!

Hoppas ni har lika fint väder som jag har hemma hos mig och jag önskar er en underbar dag! Vi hörs under dagen♥


P.s Svarar på alla kommentarer lite senare! Promiss.

Kommentarer
Postat av: Jenny Halvardsson

sv: heh näe, det är fan svårt ;)

2011-03-08 @ 13:16:44
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: Emma

åå vilken cool blogg du har ;)



Kramar Emma

2011-03-08 @ 18:47:07
URL: http://footoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->