GODMORGON!♥

Godmorgon snyggingar!♥

Har nyss vaknat och gick ner och tvättade ansiktet och tog lite fukost! Vaknade av att det var så sjuuukt varmt i mitt rum, holy mother f**cker jag höll på att avlida! Hehe.. Är faktiskt pigg och redo för att fortsätta måla mitt rum. Kommer bli svinbra i slutändan, även fast det är länge kvar innan jag får tapter osv..(Det blir på påsklovet!)

Aja, idag är det 7-mila i Robertsfors och då har jag och syrran blivit tildelade det högklassiga jobbet att städa alla omklädningsrum, fyfan säger jag bara ;) Men pengar rullar in och det gillar vi ;) Vi ska åka ner lite tidigare till Robban och sola och lite sånt mysigt! (Hej jag heter Beatrice och jag är blek..)


Ojojoj!

Kommentarer
Postat av: linn j

sv: Tack fina du!

2011-03-20 @ 12:47:36
URL: http://yourobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->