DAGEN EFTER.. och jag mår fina fisken :)

God morgon sötnosar! Vad hade ni för er igårkväll?♥

Min kväll började med förfest i robban med elvira tilda louisa kim och linus, vi körde lite ölspel och sånt! Sedan drog vi vidare till bygdeå på inflyttningsfest och fortsatte där, träffade trevligt folk iafl så kvällen var riktigt kul. Måste också skriva att jag för första gången i mitt liv spelade guitar hero igår.. Haha! Aldrig testat det förut, jag var inte så speciellt bra..

Har nästan nyss vaknat och ska snart gå ner och äta lite frukost! gottgott :) Idag ska jag hjälpa min syrra att riva upp hennes golv osv, blir även en prommenad med mamma i det fina vädret! Vi hörs under dagen, puss och kram!♥


Bjuder på en sliskig bild ifrån igår!;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Halvardsson

sv: haha ja, det är fan krångligt med gitarr alltså ;) jo det är bara bra :) sjdå?

2011-03-06 @ 09:26:05
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->