Fråga angående mina shorts!


Hej Amanda!

Antog att du menade min nya jeansshorts som är köpt på Nicole i Umeå! Märket är vero moda så borde säljas på alla butiker som har säljer vero moda-plagg, Te.x Only. Dem är supersköna och lätta, inte alls stela och jobbiga som vissa andra jeansshort brukar vara! Jag köpte dem för 299:-, så dem var inte alls dyra! Dessa kommer jag då använda flitigt i sommar ♥

Finns även innerfickor som har något slags blommotiv på som man enkelt kan ta fram eller vika upp som man vill.

Hoppas du fick det svaret du var ute efter, Och om du menade dem vita shorten så kommer dem ifrån h&m's barnavdelning!


(Beklagar för dåliga cambilder men alla borde veta vid detta läge att jag inte äger någon kamera längre..! Puss)


Kommentarer
Postat av: lina

aw, älskling;]

2011-06-27 @ 23:58:06
URL: http://llinalu.blogg.se/
Postat av: louisa

BEA RING MIG FORT SOM FAN!

2011-06-28 @ 18:57:11
Postat av: Anonym

skitsnygga

2011-06-28 @ 23:47:36
Postat av: Gniztra

Roligt att du vill kommentera sötnos! :)



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-06-28 @ 23:49:33
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->