perfect for me

Heeejsan!♥

Var iväg och jobba idag, är rätt soft faktiskt! Barnen är supersööööta.. Slutade lite tidigare idag och stack iväg till stan men louisa och elvira. Möte även vilda tilda och clara!♥ Köpte en ny foundation(IGEN!) efter allt mitt smink blev stulet osv.. Köpte även en ny klocka och en tjocktröja! Jag har jättemycke nytt som jag inte fotat och nu eftersom jag inte har någon kamera orkar jag inte kämpa med mobilkamera! Min syster kommer nog hem imorgon och då kan jag låna hennes kamera.
Min nya klocka♥ Superfiiiin!

Ska iafl hoppa in i duschen nu och lägga mig och sova! Sista dagen imorgon på jobbet denna vecka, ska vara pigg och driven imorgon hade jag tänkt ;) Vi höörs alla fina. Pusssss

Kommentarer
Postat av: louisa

be en bön om att de kommer vara sol då! ;)

2011-06-22 @ 23:37:23
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->