Hemma

Hejsan!♥

Skulle egentligen in till stan idag och träna och se om det fanns nått på stan, måste även köpa en present till min syster! Meeen.. latis bea försov sig såklart. Har bara varit hemma och slappat men det har hittills varit skönt! Är ju ledig nu till tisdag nästan vecka.. Älskar att vi slutar skolan snart, är så less just nu!(...)

Sitter iafl och myser i min vårruset t-shirt vi köpte igår! Hihi.. Fick inget sommar jobb heller, sug! *deprimerad* När jag öppnade brevet läste jag en mening sen rev jag sönder pappret, fattiga robban kommun.. Fan va arg jag blev ;) Kanske skulle få jobba på badet lite men ändå!

Har somvanligt inget att blogga om! Vi hörs, min blogg suger! Pusshej♥

Mrs rufs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->