HÄEJ

Heeeeej!♥♥

Im back! Nu är det sommarlov och det känns förjävla skönt. Igår for jag till skolan och lirade och sjöng med sofia och sissela i aulan! Gck väll... sisådär ;) Whatever! Efter det stack vi iväg till draggen för mina fina syster tog studenten igår!♥ Har tyvärr inga bilder eftersom min kamera blec stulen på kvällen... riktigt ledsamt faktiskt!

Iafl, for hem och bytte om och stack in till stan igen och började kvällen hemma hos ofelia och sedan drog vi vidare till ersboda! Trevligt folk men somsagt så blev min väska stulen, kamera, plånbok, parfym, smink osv.. Fyfan, vill bara bryta ihop men har varit hos polisen idag och gjort en anmälan så vi får väll se.. Annars var kvällen grym framtill det!



Länk till lina och ofelia, snodde bilder eftersom man själv inte har några!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

Du kan va söt ;]

2011-06-18 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->