23 juli 2011, cause every time I'm near you I just seem to lose my mind.

Hej ♥ Åkte till pappa på lunch med syrran och mikael och när jag kom hem har jag bara slappat. Ligger nu bara i sängen och väntar på att mina finaste vänner ska komma hit och mysa med mig! Det var så längesen vi umgicks, busar! Var och köpte lite godis osv förut så det blir en tjock kväll ♥

Hade tänkt hoppa tvärt in i duschen nu och sedan städa upp på mitt rum, jag antar jag inte kommer att blogga någonting mera idag men vi hörs imorgon! Take care, puss.

Kommentarer
Postat av: Ness

Jag har en Canon EOS 550D! :)

2011-07-23 @ 18:50:23
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: micke

fan vad vackra. mail me.

2011-08-04 @ 03:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->